METODA SILVA

Acest blog este destinat informărilor privind Metoda Silva, adică despre AUTOCONTROL MENTAL, DEZVOLTAREA MINȚII, CONTROLUL STRESULUI.

Următoarele cursuri Metoda Silva

SILVA IMMERSION
1-4 MARTIE 2018 - București
Instructori: Anca Jugănaru și Cristi Lazăr

SILVA PENTRU COPII
3-4 MARTIE 2018
Instructori: Anca Jugănaru și Cristi Lazăr

SILVA LIFE SYSTEM
24-25 FEBRUARIE 2018 - București
Instructor: Rajko Kuzmanovič

SILVA LIFE SYSTEM
3-4 MARTIE 2018 - Brașov
Instructor: Rajko Kuzmanovič

Detalii și înscrieri pentru toate cursurile pe www.metodasilva.ro.

Pentru cursurile instructorilor Anca Jugănaru și Cristi Lazăr înscrierile se fac direct pe www.focusdevelopment.ro.
ÎNSCRIE-TE ACUM!

miercuri, 4 martie 2009

Oglinda Mintii

Este cea mai apreciata tehnica si cea mai puternica unealta de a iti indeplini scopurile.

In tehnica Oglinda Mintii (O.M.) am invatat sa folosim vizualizarea creativa. Cu O.M. am obtinut succese incredibile in atingerea unor scopuri importante. Pe mine m-a ajutat de 8 ani incoace sa imi imbunatatesc relatiile, sa rezolv provocari materiale, sa depasesc situatii "de stres" legate de job, de hobby-uri, de viata de zi cu zi, m-a invatat sa am incredere si sa-mi stabilesc in detaliu ceea ce-mi doresc, m-a condus spre o viata mai sanatoasa, mai echilibrata si mai prospera.

Se zice ca "daca nu stii in ce directie mergi, vei ajunge in alta parte". O.M. m-a invatat sa-mi stabilesc scopuri clare, detaliate, sa am rabdare si incredere ca lucrurile - uneori - nu se intampla peste noapte si - cel mai important! - este ca m-a invatat sa-mi verific scopurile. Adica sa aleg, dintre scopurile mele, pe cele mai importante si mai necesare pentru mine in perioada respectiva!

Ce tehnica minunata! Sa inchizi ochii si sa-ti proiectezi imagini pe Ecranul Mental. Sa traiesti emotia in timp ce le vizualizezi, ca si cum ai fi deja cu scopul implinit. Sa faci asta de cat de multe ori poti, in special in exercitiile de relaxare dar si ori de cate ori poti sa inchizi ochii. Apoi sa ai rabdare si sa-ti traiesti viata in concordanta cu scopul tau asteptandu-te ca acesta sa devina realitate obiectiva.

As putea sa umplu pagini intregi cu subiecte din O.M. care au devenit "realitate" pentru mine. In viitoarele articole vom gasi loc si pentru acestea.

Din ce in ce mai bine!

Niciun comentariu: