METODA SILVA

Acest blog este destinat informărilor privind Metoda Silva, adică despre AUTOCONTROL MENTAL, DEZVOLTAREA MINȚII, CONTROLUL STRESULUI.

Următoarele cursuri Metoda Silva

SILVA IMMERSION
1-4 MARTIE 2018 - București
Instructori: Anca Jugănaru și Cristi Lazăr

SILVA PENTRU COPII
3-4 MARTIE 2018
Instructori: Anca Jugănaru și Cristi Lazăr

SILVA LIFE SYSTEM
24-25 FEBRUARIE 2018 - București
Instructor: Rajko Kuzmanovič

SILVA LIFE SYSTEM
3-4 MARTIE 2018 - Brașov
Instructor: Rajko Kuzmanovič

Detalii și înscrieri pentru toate cursurile pe www.metodasilva.ro.

Pentru cursurile instructorilor Anca Jugănaru și Cristi Lazăr înscrierile se fac direct pe www.focusdevelopment.ro.
ÎNSCRIE-TE ACUM!

miercuri, 4 martie 2009

Trei degete

Imi place sa prescurtez in scris "3DGT"...

Ce simpla si frumoasa este viata cand stii exact ceea ce-ti doresti. Vreau sa fac referire mai ales la "lucrurile marunte", simple din viata de zi cu zi. De cate ori am fost incurcati ca nu stiam sa facem o alegere contra-timp? De cate ori am stat pe ganduri daca sa intram sau nu la shefu' pentru ca nu stiam daca este momentul potrivit - "daca e nervos"? De cate ori am gonit spre o intalnire sau spre serviciu sub stresul intarzierii? De cate ori ne-am "chinuit" sa invatam in trecut si cand aveam nevoie ne dadeam seama ca nu stim sa scoatem din memorie ce am invatat? De cate ori am avut nevoie de o informatie si nu stiam de unde sa o luam? Si altele si altele...

3DGT este tehnica cel mai frecvent utilizata dintre toate tehnicile Metodei Silva. In orice situatie m-as afla, oricand, oriunde... doar unind 3 degete, cerand ceea ce-mi doresc si afirmand aceasta ca si cum in aceeasi secunda si primesc... fac sa devina realitate acea cerere.

Este fantastica aceasta tehnica pentru ca ma invata mereu sa gandesc corect. Invat sa cer, sa afirm (adica sa am postura, atitudine), sa am incredere, sa accept rezultatul. Ma invata sa ma concentrez pe ceea ce vreau, pe rezultatul final pe care il doresc si nu pe ceea ce mi-e frica sa nu se intample. De exemplu, daca ai ratacit cheile (frecvent, nu-i asa?), uneste-ti cele 3 DGT si cere sa gasesti cheile. Concentreaza-te pe a gasi cheile si nu pe frica de a nu le gasi (care genereaza un stres). Daca vei spune "fir-ar ele de chei, nu le gasesc!", inseamna o comanda pentru creier sa nu gaseasca cheile. Daca spui "vreau sa le gasesc si le gasesc!", inseamna o comanda pentru creier sa gaseasca cheile. Principiul toate-informatiile-exista-in-acelasi-moment-oriunde functioneaza. Vei accesa informatia necesara pentru a gasi cheile. Simplu! Eficient! Fara stres!

Rajko ne-a promis ca va scrie pentru noi "Peste 300 de aplicatii ale tehnicii 3DGT". Eu unul de abia astept. Pana atunci, multe 3DGT si multe succese!

Din ce in ce mai bine!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Interesant si motivant.
Astept sa scrieti mai multe despre aceasta tehnica.

"Peste 300 de aplicatii ale tehnicii 3DGT a fost publicat pe ici, pe undva ca nu-l gasesc.